Thursday, August 24

Interplanetary Social Chat #45089.



JuPiTeR: wasup guys

Earth4578: Hey, how's it going

youranus: sup jupter

JuPiTeR: not much

*** ADMIN: SaturnRulz has entered the chat room ***

SaturnRulz: whats up yall

youranus: hey saturn hows it going

SaturnRulz: pretty good

JuPiTeR: hey dood

Earth4578: I like your rings

SaturnRulz: thx

Earth4578: Can I get some like that?

SaturnRulz: i guess, 1st you have to get a really big gravtational pull

Earth4578: Kewl, Ive been working out lately

MARS_BITCHES: hey jupter, hows your red spot, any better?

JuPiTeR: nope, still hurts

JuPiTeR: it suxx

MARS_BITCHES: sorry man

*** ADMIN: pluto has entered the chat room ***

pluto: hey guys whats up

SaturnRulz: ???

pluto: ???

JuPiTeR: umm i thought this was for planets only

youranus: ya rly

pluto: what r u talking abuot?

SaturnRulz: dude your not a planet, your orbits all fucked up

Earth4578: Yeah, it's called a circle, look it up

youranus: lol

MARS_BITCHES: pwn3d

pluto: it's not fucked up, it's eccentric

Earth4578: whatev

youranus: lol eccentric = fucked up

JuPiTeR: anyway i heard yuor orbit crosses neptune

pluto: NO, my orbital nodes are outside neptunes orbit, its just that my orbit is inclined relative to yours

MARS_BITCHES:

MARS_BITCHES: WTF man

Earth4578: OK now you're just making shit up

pluto: oh so i guess youre only cool if youre in the plane of the ecliptic huh?

pluto: yuo guys r snobs

youranus: u r teh l4m3

JuPiTeR: yeah why dont you go play in the dwarf planet chat room

MARS_BITCHES: dammmmmmn

pluto: IM NOT A DWARF

Earth4578: Yeah dood, they're called little people

youranus: hehehehehehehehehehe

pluto: FUCK U I;M A PLANET

SaturnRulz: why r u yelling?

SaturnRulz: dude your moon is almost as big as u r

JuPiTeR: yeah i got 4 moons bigger than you

Earth4578: My moon is bigger too

pluto: your moon is teh suxx0rz

SaturnRulz: nice try, why don't you go back to playing w/ the Lolipop Guild

youranus: SNAAAAAPPPPPP

MARS_BITCHES: u got knocked the fuck out man

pluto: FUCK YALL, IM A PLANET, AND NOBODY CARES WHAT U THINK CUZ MOST OF U ARE JUST GAS ANYWAY, YOUR LIKE GIANT ORBITING FARTS SO YOU STINK, SO FUUUUUUCK UUUUUUUU

*** ADMIN: pluto has left the chat room ***

Earth4578: Wow

MARS_BITCHES: what a dick

SaturnRulz: yeah realy

JuPiTeR: yeah but you know, i feel kinda bad 4 him now

MARS_BITCHES: 4real?????

JuPiTeR: lol no, just kiding

youranus: lol good one

SaturnRulz: did he just call us giant orbiting farts?

18 comments:

Brian said...

best. post. ever.

Mark said...

Truly. I'm cracking up. It's right up there with "Oval Office Space," which is also fantastic.

Anonymous said...

Wow, that post was awesome.

CoolSchool said...

High-larious. Thanks for the laughs.

DC Trojan said...

fantastic.

oreo said...

almost cried laughing reading it

Riley said...

Very funny.

Josh said...

I hate to add on to the Doug BJ, but that was your best post ever. Except that it's spelled "ya rly."

Blue Gal said...

Very well done.

Anonymous said...

pwn3d

LMAO

Yost said...

Brilliant, Doug. LOL!

Jace said...

I just died.

*applauds*

TXMed said...

That is hilarious...

CLT Dawg said...

THIS is why the internet was invented! Probably the funniest thing you have ever written.

And, BTW, Tech is still teh suxx0rz!

Kluz said...

great

Anonymous said...

porcodddio fratè, sei un Genio!!!!
(goddamn broth, you're a fuckin' Genius!!!!)
KeyseRSozE from Italy

CatBoy said...

I bow to skill far defter than my own. (Hell, I even stole that line from someone else.)

Anonymous said...

Hi Tutu!
asphalt wuz here